سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به پیامبران ، داناترین آنان است بدانچه آورده‏اند . [ سپس برخواند : ] « همانا نزدیکترین مردم به ابراهیم آنانند که پیرو او گردیدند و این پیامبر و کسانى که گرویدند . » [ سپس فرمود : ] دوست محمد ( ص ) کسى است که خدا را اطاعت کند هرچند نسبش به محمد ( ص ) نرسد ، و دشمن محمد ( ص ) کسى است که خدا را نافرمانى کند هرچند خویشاوند نزدیک محمد ( ص ) بود . [نهج البلاغه]

گاه نوشتهای قرآنی و دلنوشته های مناجاتی

Powerd by: Parsiblog ® team.
یاداشت های عاشقانه من ودوستم(سه شنبه 87 بهمن 22 ساعت 3:31 عصر )

که میخواهد که من وتو ما نشویم . خانه اش ویران باد

این انقلاب هدیه خداست .برای ملت ایران .

شهدا امروز از آن شماست .هرکجا هستید

التماس دعا

در یوم الله بهمن

امروز من بودم تو  واو ما همه اومده بودند

بله فهمه جون  راضیه جون مطهره جون ریحانه جون ......وهمه گلهای دیگرم .............

امیر مهدی امیر حسین  امیر محمد  محمد حسین ......وهمه گلهای دیگرم............

ویک عالمه بچه های قرآنی  همان بچه های کوچه اتل  ومتل های قرآنی .بله

عزیزان من گلهای نازنینم من شما را دوست دارم چون شما نسل آینده این انقلاب هستید وبه شما عشق می ورزم چون شما دریایی از صداقت وپاکی هستید . گلهای من امروز شما با صدای زیبایتان به یاریم آمدید . بله  امام عزیز ما فرزندان این انقلاب از اهدافتان  دفاع خواهیم کرد .

بله شهدا خیالتان جمع باشد ما با کمک شما راهتان را ادامه خواهیم داد  .

امام حیسن عزیز امروز فرزندان این آب وخاک بر پرچم ایران بوسه زدند

وپرچم دشمن را آتیش زدند

و خواستند بگویند لبیک یا حسین لبیک یاخمینی لبیک یا خامنه ای لبیک یا مهدی  ما منتظرت هستیم

بله کوچولوهای علوم قرآنی امام رضا علیه السلام رشت از اینکه  زیبا دلنشین در جشن انقلاب با ما بودید از شما سپاسگذریم . از طرف  من وهمه خاله  های مهد قرآنی امام رضا علیه السلام رشت که دوستتان دارند . شما قلب  من در این انقلاب هستید دوستتان دارم .

 

به چه زیبا بود حضور شما در نمایشگاه

به چه زیبا بود حضور شما در جشن

به چه زیبا بود حضور شما در راهپیمایی

دوستتان دارم پاینده باشید . شما قلب را جلا دادید  وچشمها را به فراز آسمان بلد  پرواز دادید . عزیزان من دیدگانم را به امید نگاههای زیبایتان  که سرشار از مهربانیست به انتظار م تا فردا ی بهمن .

شاد شاد سربلند سربلند با ایرانی  آزاد واگاه

دستهای تک تک شما  را می بوسم وبر گونه هایتان گلخند انقلاب را به انتظار  تبسمی منتظرم .

در پنجره های زیبا قلبتان که هنگام دعا  به سوی نور در سیر هست  التماس دعا را طلب می کنم . وخالصانه برایتان دیداری را منتظرم



  • کلمات کلیدی :
  • » ارادتمند دوستان خدایی
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    معرفی خادمان قرآن
    معرفی خادم قرآنی
    یاداشت های عاشقانه من ودوستم
    22 بهمن پیمانی دیگر
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 4   بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0  بازدید
    مجموع بازدیدها: 21463    بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » لینک دوستان من «
    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ اشتراک در خبرنامه «